9 Ağustos 2013 Cuma

Mezuniyet sonrası

Merhabalar uzun zamandır sizlerle pek bişey paylaşamadım mezun oldum okul bitti.androidde iyi uygulamalar yapmaya çalışıyorum.Ehliyetti Ramazandı derken bende bir yerden sonra tıkandım kaldım ne yapsam ne etsem bilemedim.Bu yazıyı yazmaya karar verdim.İş başvurularım sonuçsuz kalınca ani bir kararla askere gitme kararı aldım askerden gelince Yüksek lisans eğitimime devam etmek bir yandan iş bulup çalışmak istiyorum.Kasımda kısmetse askere gidicem ve bloğum duruma göre öksüz kalacak :D okuyanlar dert görmesin son zamanlarda bayaa trendlerim iyi durumda bakıyorum dünyaca ünlüyümde haberim yok :D her neysede mezun oldum iş yeni başlıo.Ama en önemliside sağlık, sağlık herşeyin başıdır. Allah tüm darda kalan hasta kullarına şifa versin.Mezun olsamda Sizleri bilgi ve görüşlerimden  mahrum etmiyecem sizlerle çeşitli konularda görüşlerimi paylaşıcam.Mezun olduk olmasınada türlü haksızlıklara mağruz kaldım övünmek gibi olmasın üniversitemi dereceyle bitirdim fakat bazı gelişen olaylar benim başarılarımın örtbas edilmesine neden oldu.Okulum bana sahip çıkmadı hocalarımdan allah razı olsun. arkamda olduklarını söylediler .Arkadaşlarıma yorum yok hepsi kardeşleri gibi bağrına bastılar ve başarımdan büyük gurur duydular ve beni her daim desteklediler.Ailem zaten dünyaya geldiğimden beri her daim yanımda fakat Namık Kemal Üniversitesi Rektörü Sayın Osman Şimşek ve senato üyesi Rektör yardımcısı Sayın İhsan Soysal'ın beni etkileyecek bazı kararlar aldıklarını duydum.Bu durum benim son derecede canımı sıktı neden böyle birşey yaptılar anlam veremedim.Beni kürsüde konuşturmadılar.nedeni siyasi görüşüm,ziraat fakültesinden olmamam olabilir.Siyasi görüşüm derken Anarşistlik yapmamam Ailemin bana verdiği oğlum sen okumana bak kimseye bulaşma siyasetten uzak dur demesi sözünü hayat görüşü olarak benimseyip sükutu bozmamam.Ayrıca Vatanın bölünmez bütünlüğünün, milletin bekasının çok önemli ve üstün olduğunu savunup her daim bu doğrutulda çizgimi sürdürmem olabilir.Bunlardan rahatsız olupta konuşturmadıysanız benim için bir şereftir Çünkü söz gümüşse sükut altındır.Bu arada geçenlerde ercan hocam aradı Onur İhsan beyin yanındayım bir iş var bilgi işlemde çalışırmısın dedi nazikçe reddettim ama reddetme nedenim belli okursa yazımı anlar.Benimde bir gururum var hocam bana uzman maaşı değil üniversiteyi üzerime yapsalar  birdaha oralarda işim olmaz.(Ercan hocam ben kimseden iş istemedim size bir hoca Onura sahip çıkalım demiş iyi niyetindendir benim böyle bir talebim olmadı.Sizde yardımcı olmaya çalıştınız teşekkür ederim mahçup ettiysem özür dilerim ama durum bu)ve böylece Namık Kemal Üniversitesi sayfası benim için kapanmıştır.görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder