3 Ağustos 2013 Cumartesi

Tutoriallar ve faydaları

Öncelikle Tutorial ne ondan bahsedeyim  yemek yapan bir aşçıyı televizyonda yemek için kullandığı malzemeleri görür yemeği ne kadar sürede ve nasıl pişirdiğini izlersiniz buda öyle bişey, Tutoriallar belli konularda uzmanlaşmış kişilerin o konuyla ilgili işleri nasıl başardığını adeta filme almasıdır.Bir nevi eğitim videosudur.Örneğin ben phpde e-ticaret sitesi yapmak istiyorum.Yazarım google e commerce web site tutorial(ingilizcemdeki mükemmeliyete dikkat) veya phpde e ticaret eğitim videosu açar izlerim.Adam siteyi nasıl yapıo veritabanı olarak ne kullanmış,hangi geliştirme ortamını tercih etmiş herbişeyi görür öğrenirim.Böylece tutoriallardan faydalanmış olurum Ayrıca Hocalarımızın sürekli(4 senedir) dile getirdiği  gençler kendinizi geliştirmeye bakın piyasayı takip edin sözüne verilecek en büyük cevaptır. Çünkü okul ortamında  vakit dardır.Bilgide kısıtlıdır.Gelişen internet teknolojileri sayesinde her konuyla ilgili hemen hemen bilgi sahibi olmamız kaçınılmazdır.Ben bir yazılımcı olarak şuanki bilgilerimi başta hocalarıma  sonra arkadaşlarıma ve tutoriallara  borçluyum.Misal Bilgisayarla ilgili bir bölümde okuyorsanız (Bilgisayar Mühendisliği,Yazılım Mühendisliği,Bilgisayar Programcılığı…vb)yapıcağınız ilk iş şu atıorum C# la ilgili bişe arıcaksın arama motoruna konu başlığı dosyalama olsun c# file read write tutorial  veya c# dosyalama okuma yazma eğitim videosu yazmaktır buda demek oluyorki bilgiye en doğru en öğretici yoldan ulaştık videolar sayesinde hem izlioruz hem biryandan dinlioz hemde derleyicimizde ekran boyutlarını ayarlayıp bir yandan yazıosak dadından yinmez 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder